4 januari 2019

2019

Allmänt

Nu är det äntligen 2019 och dags att komma in i den bästa formen man har någonsin varit i? Känns som att detta är något som många har som mål, ett mål som man nästan har varje år? Själv älskar jag den inställningen, att man har kommit fram till ett beslut där man vill försöka förändra sin livsstil och förbättra sig själv. 
MEN många gör tyvärr fel och sedan ger upp efter några veckor.. så kan de bli att man sätter det som ett nytt mål inför nästa år istället. 
 
Jag kommer nu ge er mina tips för att hjälpa er att uppnå era mål under 2019 :)
 
Jag rekommenderar att man börjar med att träna 2-3 gånger i veckan och att äta lite nyttigare. Detta ska man hålla till 100% och man får inte gå en hel vecka utan träning och fuska. 
Tillslut kan du öka, men börjar du däremot köra upp till 6 gånger i veckan med ett strikt kostschema kommer du aldrig orka hålla det och ge upp bara efter 2-3 veckor. 
Jag kör själv bara så hårt inför tävlingar eller jobb, så det behövs verkligen inte! 
Många vill bara komma i form på en gång, men att komma i form tar tid tyvärr. 
Jag vill inte att man bara ska ge upp. 
 
Så det jag vill komma fram till egentligen är,  att sätt små fasta mål och höj dom sakta men säkert då kommer du inte tröttna så snabbt och kommer orka köra varje vecka utan stopp. Glöm inte att det är kul och träna och röra på sig, detta är en investering till ett bättre välmående och enligt mig finns det inget viktigare. 
 
Behöver ni lite extra push eller hjälp!
Snart sätter jag igång med nya klienter, är du en av dom?
PT-pass och/eller kost+träningsschema. 
 
Lycka till nu!! 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress